Verzendstatus
Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u altijd een bevestigings-email in uw email inbox. In deze bevestiging staat uw factuurnummer, afleveradres met daarbij een opsomming van de door u bestelde artikelen.
Wij raden elke klant aan om na het plaatsen van de bestelling, altijd de gegevens na te kijken of alles correct doorgekomen is. Op werkdagen voor 16:00 zullen zal uw bestelling dezelfde dag nog worden verzonden volgens het onderstaande schema van PostNL.
Heeft u een sieraad met gravure besteld dan wordt deze deze dezelfde dag nog gegraveerd en verzonden wanneer u voor 12 uur besteld heeft.
PostNL geeft aan dat de bestelling 1-2 werkdagen onderweg is., u ontvangt van ons altijd een tracking code in uw opgegeven email. Mocht een artikel door omstandigheden toch niet op voorraad zijn dan ontvangt u een email met de mogelijkheden van de klantenservice.
De status in het beheerpaneel veranderd NIET na verzending. Status blijft: Betaling aanvaard. Wilt u de huidige status weten? Neemt u dan contact op met de klantenservice.
Vaste lage verzendkosten
Verzendkosten bestaan bij ons uit de materialen die we gebruiken om uw artikel veilig te verzenden, de post ophaalservice en de postzegel kosten. Mede door ons grote verzendvolume, kunnen wij u sinds kort een lagere prijs aanbieden!
Pakketverzending Nederland: €4,55
Pakketverzending Buitenland: €8,25
Gratis verzending bij besteding van boven de €50,00
Wanneer u uw bestelling niet binnen één week na bestelling heeft ontvangen, moet u contact met ons opnemen en zullen wij contact opnemen met PostNL.
Retour procedure
Heeft u een artikel ontvangen maar is het niet helemaal wat u verwacht had en wilt u het graag retourneren? Jammer, maar het kan gebeuren. Lees hier hoe u uw bestelling kunt retourneren. Check wel even of u aan de voorwaarden voldoet.
- Retourneren kan tot 14 dagen na aankomst. De retour dient dan binnen deze 14 dagen bij ons aangemeld te zijn.
- U kunt een artikel alleen retourneren als u deze niet heeft gebruikt of beschadigd.
- Retour verzending kan alleen als alle onderdelen en het garantie bewijs aanwezig zijn.
- Gepersonaliseerde/gegraveerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
- Artikelen die u hebt gekocht met korting kunt u alleen ruilen voor een ander artikel.
- LET OP! De kosten van de retourzending worden niet door ons vergoed.
- Eventuele beschadigingen die door de post worden toegebracht omdat u het artikel niet goed heeft verpakt worden niet geaccepteerd.
Hoe kunt u het artikel retourneren?
Vul het retourformulier in die u op deze pagina kunt downloaden. Stuur dit formulier ingevuld mee met de retourzending.
Het aankoopbedrag exclusief verzendkosten wordt binnen 14 dagen (nadat wij uw pakketje hebben ontvangen) terug gestort op het IBAN nummer dat is opgegeven op het retourformulier. U kunt uw retour bij een PostNL punt bij u in de buurt op de post doen.
Retouradres (geen bezoek adres):
Webpic VOF
Vitruviusruimte 8
2728NZ Zoetermeer
Nederland
Bij een retour verlangen wij dat onze artikelen geheel in een onbeschadigde en (indien mogelijk) originele verzend verpakking worden geretourneerd. Indien een artikel wordt geretourneerd dat naar ons oordeel schade heeft opgelopen, gebruikt is of niet compleet is, zullen wij u via een e-mail hiervan op de hoogte stellen en de eventuele verdere stappen nader uitleggen.